Vakbeurzen

Voor vakbeurzen geldt dat resultaten concreet zijn vast te leggen. Contacten op de stand kunnen worden geregistreerd en na de beurs kan de conversie worden bijgehouden. Maar had het misschien beter gekund? Vaak wel, maar dan moet je het wel meten. ExpoResult heeft als geen ander ervaring in effectmetingen voor individuele exposanten.

ExpoResult heeft inmiddels een robuuste benchmark opgebouwd op basis van onze effectmetingen voor diverse exposanten. Een benchmark met aspecten zoals bereik, waardering, kennisoverdracht, imago en koopintentie. En altijd uitgesplitst naar bestaande klant en prospect, want het leggen van contacten met potentiële nieuwe klanten is voor veruit de meeste exposanten doelstelling nummer 1.

Bezoekerstrechter Vakbeurs
Circle Vialis
Robin van Haasteren,
Commercieel Directeur Vialis
De resultaten van het onderzoek waren positief verrassend, maar dat is niet de reden waarom wij enthousiast geworden zijn over de vakkundigheid van ExpoResult. De pragmatische aanpak, de gerichte vraagstelling over wat wij als doel zouden hebben met het onderzoek, de professionele wijze waarop de vragen tot stand kwamen, het proactief meedenken, de wijze waarop het onderzoek werd uitgevoerd en de gedegen rapportage op het eind: wij zijn een meer dan tevreden klant. ExpoResult heeft aan ons laten zien een no-nonsens organisatie te zijn die een ruime ervaring heeft met het meetbaar maken van doelstellingen.