Publieksbeurzen

Voor deelnemers aan brede publieksbeurzen, zoals de Huishoudbeurs of de Libelle Zomerweek, is het vaak lastig om te bepalen wat het effect is van hun deelname. Grote A-merken moeten het niet hebben van de omzet aan de stand, maar zijn meer geïnteresseerd in de effecten op de langere termijn.

ExpoResult heeft inmiddels een benchmark die gebaseerd is op effectmetingen voor tientallen A-merken op publieksbeurzen. Naast kennis en houding brengen we in kaart wat de koopintentie is na het bezoek aan de stand. Idealiter peilen we enige tijd later nog wat er van die intentie terecht is gekomen.

Bezoekerstrechter Publieksbeurs
Circle Effective
Marc van Dijk,
CEO Effective Brand & Sales Activators
Onze samenwerking met ExpoResult onderscheidt zich door de hoge mate van kwaliteit, efficiency en service. De onderzoeken die ExpoResult voor ons uitvoert, geven ons en onze klanten niet alleen inzicht in de waarde van het medium beurzen, maar ook de effectiviteit van de eigen performance wordt duidelijk in beeld gebracht. Eigenlijk zou elk A-merk dat zich presenteert op een publieksbeurs de effectiviteit van deelname door ExpoResult in kaart moeten laten brengen.